.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا دختران بی‌حجاب دیرتر ازدواج می کنند!+عکس
چرا دختران بی‌حجاب دیرتر ازدواج می کنند!+عکس

تحقیقات نشان می‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اینکه پایین‌تر است، بلکه دارای دوام طولانی‌تر و آمار طلاق کمتری است.
 
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم گفت: سن ازدواج دختران بی‌حجاب و غیر محجبه بسیار بالاتر است و به علاوه اینکه برخی از این افراد هرگز ازدواج نکرده و در صورت ازدواج، ازدواجی ناموفق دارند.
 
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در پانزدهمین همایش تخصصی معاونین اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌ها، با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند اگر جلوه‌گری کنند، زودتر ازدواج می‌کنند، خاطر نشان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که بسیاری از جرایم نظیر تجاوز به عنف نیز از همین مباحث آغاز می‌شود که به عنوان مثال پسری با این بهانه که مادرم خیلی دوست دارد تو را ببیند، او را به خانه‌شان می‌کشاند و پس از آن چندین نفر مثل گرگ بر سر وی می‌ریزند.

وی با بیان اینکه افرادی که در خیابان به دنبال دوست دختر و پسر می‌گردند، هیچ‌گاه با هم ازدواج نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اینکه پایین‌تر است، بلکه دارای دوام طولانی‌تر و آمار طلاق کمتری است.

احمدی مقدم همچنین درباره اکران فوتبال در سینماها گفت: در اجرای طرح اکران فوتبال در سینماها و با اکران مختلط آن مخالفت کردیم و پس از آن پلیس را محکوم به این کردند که ضد هنر و هنرمند است، اما هرگز این‌گونه نیست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

میثم یوسفی 28 تير 1391
امیدوارم برای مبارزه با فساد راه مناسب انتخاب کنیم
محمود 29 تير 1391
جناب احمدی مقدم دقیقا درست می فرمایند متاسفانه دختران دم بخت نقش بازی میکنند پسر جوان نمی داند اندازه توقع دخترخانم مورد علاقه او در چه حد واندازهای است با این تیب و قیافیه ای در میاورنند پسران کارمند وکارکر وکارشناس و...می ترسند بسمت وسوی این دختران برای خواستکاریبرونند و از ان بدتر اینکه این نوع دختران دنبال بچه پولدار میکردند (توی خوب) که نصیب اونها نمشود ومیمانند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.